středa 28. listopadu 2012

Lenka // IUCH

Můj Týden v realitě začal už minulou sobotu. Ida s Jakubem pořádají Městské zásahy v Jablonci nad Nisou a v sobotu se konala procházku po Jablonci pro architekty. 
Procházka byla studená (jak už to tady na severu bývá), smutná i veselá a zakončena byla výbornou přednáškou Miroslava Masáka v Jabloneckém Knihkupectví Serius 
(nenechte si ujít další přednášku z cyklu Tištěná architektura - 7.12./Petr Klíma/Kotvy Máje)

///
V pondělí už jsem vystupovala z metra na Vltavské. IUCH mají kancelář v bývalé budově Elektrických podniků na Bubenské. Dnes už zde nesídlí Elektrické podniky, ale desítky architektů, výtvarníků, designérů ... nedivím se, budova má neuvěřitelné kouzlo.

V budově je nemálo tajemných prostor.




Úžasná vstupní hala.

Temná chodba a IUCH ateliér jako světlo na konci tunelu.

A co jsem vlastně u IUCH dělala? Můj Týden v realitě byl trochu jiný, něž ty ostatní. Nebyla jsem na stavbě, ani jsem nevařila oběd. Protože Ida s Jakubem jsou moc hodní na to, aby mě nechali klikat půdorysy a protože organizují už zmíněné Městské zásahy, rozhodli se, že mi nechají volnou ruku. Takže první den jsem měla za úkol vybrat si, co vlastně budu dělat.

///
V úterý už bylo jasné, že předmětem mého zájmu bude Nisa. Rozhodli jsme se, že zpracuju manuál možností přístupu k Nise v úseku mezi konečnou tramvaje a autobusovým nádražím. Až bude hotový, poskytneme ho ostatním, kteří se Nisou budou zabývat v Městských zásazích, městu ... prostě všem, i vám!

///
Další dny už jsem strávila s Illustratorem a Fotošopem. Ida mě naučila super triky s mapama, Jakub mi ukázal jak na InDesign. 

///
Můj týden v realitě pátkem nekončí, musím jet do Jablonce, abych se konečně viděla TO místo ve skutečnosti a manuál dodělat. Doufám, že se vše podaří a za týden, dva se vám s ním budu chlubit.



(fotografie č. 1 ukradena z Facebooku městských zásahů jablonec, č.2 z Facebooku Knihkupectví Serius)

Žádné komentáře:

Okomentovat