pondělí 12. listopadu 2012

Mirka/Robust/den první (pondělí)

Tak dneska jsem odstartovala svůj "týden v realitě" i já.
Ráno jsem dorazila trochu se zpožděním, protože jsem se od zastávky vydala na špatnou stranu. Robust mají ateliér na Smíchově a já se v Praze zatím moc nevyznám.
Nejprve mě provedli po ateliéru, který sdílejí s Projektilem, a pak jsme hned vyjeli podívat se na novou zakázku - rekonstrukce jednoho činžáku v Praze, hlavně teda rekonstrukce jednoho bytu v tom domě, který by měl sloužit jako kancelář a studentské bydlení. Cestou zpátky jsme se stavili na oběd a po obědě jsem začala překreslovat půdorys toho bytu do digitální podoby.
Večer jsme ze spousty vzorků vybírali kachličky do koupelen do wellness a do hotelu - asi nejtěžší rozhodnutí dne.



Žádné komentáře:

Okomentovat