pátek 9. listopadu 2012

Tereza/eMRAK/čtvrtek/den první

V devět jsem zvonila v Nerudovce na Dům U Bílé koule. Je dobrý ráno chodit přes Hradčanský náměstí, neni tam ani noha a vy si připadáte děsně dobře, že spěcháte do práce předs Hrad. Každopádně jsem přišla k Rajnišovi bez Rajniše, je teď zrovna v Karibiku. Přivítal mě Tomáš Kosnar, udělal mi prohlídku, ukázal mi všechny místa kam si můžu jít schrupnout, jak se dělá kafe, jak funguje kopírka. Dokonce pro mě měli přichystaný eMRAK manuál, kde jsem si mohla pročíst co mám dělat když.
Pak se hned šlo makat. Dostala jsem Martinovy ruční výkresy domu pod lanovskou v Jeseníkách. Kreslim řezy, půďáky, je to docela těžký, jelikož je to všechno z prkýnek a jsou tam detaily který jsem nikdy v životě neviděla.
Odpoledne přišli Coll Coll na oběd, měli jsme zapékané kuře s bramborem. Bylo nás tu šest, dali jsme si skleničku vína a pak šli zpátky klikat. Když jsem po šestý vycházela, překvapily mě davy turistů hned před dveřma. Prorvat se večer Nerudovkou na tramvaj je mor.

Žádné komentáře:

Okomentovat