úterý 11. prosince 2012

alžběta H3T pondělí




Měla jsem domluvený sraz s Vítkem z H3T v pondělí v 9:00 před trafačkou. V 9:20 jsem potkala kluka s houskami a plnotučnou hořčicí a jelikož mi byl povědomý, oslovila jsem ho a dozvěděla jsem se, že je to Štěpán z H3T, ale že o mě vůbec nic neví. 



Dovedl mě do jejich ateliéru, který se nachází ve druhém patře pavlačového domu, mezi ostatními byty a pracovišti různých umělců a kutilů, z pavlače je přístupná střecha trafo-haly, na které H3T právě postavili velkou bublinu se saunou uvnitř. 



V ateliéru jsme objevili spícího Vítka, který mě očekával až v 9:30, ale bleskurychle se přepnul do pracovního módu.


 Kluci právě teď dokončují nebo začínají hodně projektů - saunu, synagogu, saunu a nějaký mrakodrapy a mě bylo přiděleno okénko, které přede mnou zaměřovala Růža. 



Práce se skečapem mi moc nešla, takže jsem spíš seděla, koukala, co se děje a vyptávala se.

 Byli jsme na exkurzi v trafo hale, kde pro H3T vyrábějí saunu jejich spolupracovníci Láďa, který obvykle dělá s kamením, ale sem tam si dá nějakou truhlařinku a Honza se svým psem Toničkou.








Žádné komentáře:

Okomentovat