středa 25. června 2014

Dan Hakulín // HAMR // 23.-24.6. Pondělí-Úterý

Pondělí

Už když jsem se blížil k místu kde stál artefakt mi bylo jasné že jsem to našel, podél cesty lidi ve spacácích, kelímky od piva a opodál skupinka probuzených studentů co artefakt stavěla. Včerejší otvíračka artefaktu se na nich poměrně viditelně podepsala. Tak fajn, asi jsem tady brzo. Několik probuzených se jelo projet na plachetnici a na mně zůstalo postávání a vyčkávání objevení se Tomáše Kosnara se kterým jsem Týden v Realitě domlouval. Zvláštní pocit, jako přijít na festival jen proto abych ho uklidil...Ale další dny budem něco stavět v DOXu před HAMRovskou výstavou. Aspoň na to nebudu sám, některý studenti z workshopu tady zůstanou. Jinak bych pondělí asi shrnul jako den kdy se přesouvaly věci ze stavby jedné věci z klacků na druhý místo, nic extra zábavnýho nebo zajímavýho ale budiž aspoň jsem asi poznal lidi a tak.






Úterý

Na střeše DOXu stavíme něco o čem Martin Rajniš tvrdí že to není umění ale pokus. Rozhlednu do Prahy 14 chce stavět z podobných klacků a tohle je test toho, jestli když se to postaví na zemi jestli to bude držet když se to postaví na jednu stranu jako půlka nohy rozhledny viz náhled. No každopádně se to jmenuje sloní záda a je to v podstatě nakloňená dvojitě zakřivená plocha z klacků s kovovejma spojkama. Práce pomalu jde, v poledne nejsme v polovině ani určitě. Jsem zvědavej v kolik budem končit, snad ne úplně v noci. Současně podmínky kombinujou zimu ve stínu a hrozný vedro na slunci.
Kočíme v devět večer a v poslední půlhodině uděláme práce jako za předchozí 2 hodiny, nebo mi to tak aspoň připadá, vidina konce spojená s časovým limitem nikdy nezklame. No pro mě nejvýraznějším efektem je efektně spálený nos a taky krk a ruce. Krása. Jo a zítra pokračujem, nestihlo se to.
Chvíle zmatení přináší abnormální koncentrace martinů s terez. Ale když něco potřebujete tak jsou to v podstatě magický jména zaručující řešení či podání čehokoliv. Super poznatek, hodí se, škoda že je tak špatně aplikovatelnej jinde a jindy.
Ale ARCHWERK ve zbytku DOXu instaluje velký dřevěný modely HAMR staveb, to vypadá dost dobře, těším se na vernisáž ve čtvrtek.


Fotky jsou v mizerný kvalitě, za to se omlouvám a vymlouvám se na provizornost podmínek a tak. Chápete ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat