úterý 27. listopadu 2012

anna/UNDER CONSTRUCTION ARCHITECTS/onyx

Takže!
Nevím, co se normálně dělá v jiných progresivních architektonických ateliérech, ale já jsem hned první den vybírala onyxovou stěnu jedné pompézní vily někde v daleké Polinézii. 

 V "realitě" se však z Polinézie vyklubala Police nad Metují, která teda neni vůbec daleká, ale docela blízká.. nachází se nedaleko Náchoda.  
Z onyxové stěny se vyloupla stěna, přístřešek, zeleň, vlastně cokoliv co zakryje, nebo jakkoliv pomůže zvelebit kontejnery veřejného tříděného odpadu, které se nacházejí na trase mezi Kopakabánou a již zmíněným letoviskem
(chci říct náměstím a sídlištěm).
Den druhý!
Mimo to, že jsem kontrolovala opracovanost onyxu, tak jsem si zajela na výlet k nedalekému Milínu, na obhlídku mlýna. 

(Abych vysvětlila tu onyxovou stěnu! Prý to mám zmínit, aby každý věděl, co takový partizánský architektonický oddíl, s maskáčovymi závěsy v oknech, vlastně dělá! )

1 komentář:

  1. Zdar Anno a Viktore! Chtěl bych dát jeden skromný like této pozoruhodné příhodě, ale on to není ten facebook a navíc tady se nic nekomentuje. Peace n' love to region from mother Prague man.

    OdpovědětVymazat