úterý 27. listopadu 2012

Theresa // EDIT // Pondělí


Můj týden v realitě začal vlastně už předminulý čtvrtek na oslavě 2. narozenin Editu. Pro nás otroky to byl takový seznamovací večírek. Byl nám představen celý tým Ediťáků, stážišti i prostor kanceláře. Večer to byl vskutku vydařený - víno, občerstvení, kytaristka, historky ze zákulisí, DJ - končilo se až ráno v havajském baru. 



Dnešní ráno jsem tedy měla usnadněné o hledání místa svého týdenního působiště. Nervozita ze mě opadla hned při vstupu do kanceláře. U velkého stolu tu sedí na jedné straně Ediťáci a na straně druhé stážišti. Hned jsem zasedla za počítač, dostala jsem za úkol udělat research na kostely. Pustila jsem se do vyhledávání a co nevidět byl čas na oběd. Šli jsme na oblíbené jídlo Ediťáků - vietnamskou polévku Pho. Já zvolila vegetariánskou verzi, smažené nudle se zeleninou. 


Mé odpoledne se neslo v duchu hledání referencí. Všichni měli plno práce, odbíhali na schůzky, vyřizovali telefonáty, …  


Odpoledne se přeměnilo ve večer a byl čas jít domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat