pátek 16. listopadu 2012

Zuzka/Builders/pátek

Den poslední. Ráno začíná mrazivou procházkou po Petříně, hledá se ta ideální větvička. Potkávám Mirku spěchající za Robust. Hezká náhoda :). V kokpitu je hrozná zima, trvá než se to celé vytopí. Lukáš s Davidem nepřicházejí, já dodělávám modýlek, Štěpán ještě kliká. Dneska jdeme jen na rychlý oběd, není čas na žádné vyvařování. Postupně se v kokpitu objevují lidi na přípravu pondělní výstavy, a taky se objevují Lukáš s Davidem, ještě rychlé přípravy na chůzku  a pánové investoři už jsou tady. Začínají tři vyčerpávající hodiny. 
Každý den se mě kluci ptali, jestli ještě nechci dělat něco jiného než architekturu, začít vařit, pořídit si kavárnu. Až po těhle závěrečných třech hodinách mě to na sekundu napadlo. Zlé myšlenky jsem zahnala, budu bojovat !
Super týden v opravdové realitě a kluci jsou hrozně fajn.
Rada na závěr, vykašlete se na analogové foťáky. Z třiceti mi jich vyšlo jen pět :D, jinak byly všechny podexponované. Takže žádná velká fotostory, škoda :/


 královský výhled
 Oliver
 začíná bašta

štěstí a spokojenost

Štěpán se tváří umělecky, Lukáš věší pseudozáclonu.

Žádné komentáře:

Okomentovat