středa 14. listopadu 2012

Mirka/Robust/středa (den třetí)

Dneska už jsem nikam nejela, ale pracovala jsem v atelieru na variantách dispozic bytu. Hlavně je tam problém s koupelnou, která je momentálně hrozně mallinká a vstupuje se do ní z kuchyně. Takže jsem hledala varianty, kam by se větší koupelna mohla umístit, kde bude kuchyň, kancelář a pokoj pro studenty, aby to nějak fungovalo.
Taky jsem měla za úkol najít v normě, jestli může být druhý záchod v bytě přístupný z pokoje nebo kuchyně. Robert byl ale rychlejší než já. Než jsem si stačila přečíst obsah a zjistit, kde to mám vlastně hledat, našel to na internetu.
Po obědě mě vzali do oblíbené cukrárny na Arbesově náměstí, kde jsme si koupili zákusek. Je to taková malinká příjemná cukrárna.
Odpolene přišel grafik, který pro Robust dělá internetové stránky. Měli tam schůzku s jedním klientem. Během jednání jsem je vyfotit nestihla, tak přidávám aspoň fotku při odchodu.




Žádné komentáře:

Okomentovat