pátek 30. listopadu 2012

Jirka/MANUA/ zápisky ze dne třetího a čtvrtého




Po první protápané polovině workshopu jsme už věděli, nebo aspoň tušili o co nám jde a proto se nám pracovalo lépe. Dopolední přednáška od antropologů bohužel pro nás nebyla takovým přínosem jako pro ostatní, protože jsme měli území s cela odlišným charakterem a do kontaktu s obyvateli jsme tolik nepřišli. Po dopoledním bloku následovala práce už ne v terénu, ale v našem headquarters. Po utřídění myšlenek a záměru jsme vyrazili konzultovat do vedlejší hospůdky s Kamilem. Po konzultaci jsme měli celkem jasno a s tímto celkem kladným příslibem jsme začali poslední den.


Ranní briefing proběhl poměrně rychle a pak už následovalo dolazování našich výstupů do podoby, kterou jsme měli odpoledne "nanečisto" odprezentovat Davidovi Kašparovi, řediteli KD Kyje. Ladění i prezentace dopadly v pořádku a už nás čekal pouze poslední úkol. Pomoci klukům domontovat lavici a umístit ji na břeh Kyjského rybníka. Bphužel jsem neměl příliš času a nemohl jsem být u konečného umístění posezení u vody, protože jsem musel naskočit na projíždějící rychlík, který mě odvezl vstříc hektickému víkendu před odevzdávkami.
Ceká akce byla velkou zkušeností. Byl to můj první workshop, kterého jsem se účastnil a taky to podle toho vypadalo. Jen díky Zuze vypadal náš výstup k světu ;) 


Týden v realitě byl skvělý nápad, bohužel ten náš nebyl úplně takový jaký byl očekáván. Neříkám, že workshop nebyl dobrou zkušeností, ale z fungování kanceláře jsem nezažil nic. I tak díky Jitce za organizaci téhle akce! 


PS: Ještě nás čeká prezentace před představiteli Prahy 14. Tak možná ještě jeden report bude. Jen netušíme kdy...

J.

Žádné komentáře:

Okomentovat