pátek 30. listopadu 2012

RŮŽA // H3T // středa

Sednout si za počítač a klikat.. to se vám u kluků z H3T moc často nestane.)
Za můj první den na Trafačce jsme toho stihli opravdu hodně. Naučila jsem se házet dřevěný prkna ze střechy na parkoviště (ano, pokaždý sem se bála, že někoho zabiju, nebo slítnu dolů já místo prken). Kluci totiž postavili na střeše saunu a ve čtvrtek se měla konat kolaudačka, takže jsme museli střechu náležitě uklidit.
A když jsme byli v tom uklízení, tak jsme rovnou vyklidili část jejich dílny, ve který se už nedalo ani hnout. Všechno dříví  jsme vyházeli ven, Štěpán vytáhl cirkulárku a už to jelo. Odteď mají krásně vyskládané zásoby dříví na zimu a v dílně se dá, aspon na čas, pracovat.
Kromě hordy dříví se mě kluci snažili zapojit i do tvůrčí práce, hledala jsem správnou dřevěnou židli do jednoho z jejich projektů a prozkoumávala jsem nové podklady pro projekt, který se snad bude vytvářet pod jejich vedením.

Ještě před odchodem domů, což bylo kolem 21:00, mi stačili povědět, že ve čtvrtek mě čeká moje první a rovnou samostatný zaměřování pro studii. S trochu vyděšeným pocitem, co že to zítra mám jít dělat, za to příjemně unavená jsem jela dom..


Žádné komentáře:

Okomentovat