středa 21. listopadu 2012

Lucka/Robust/pondělí-středa

Vzhledem k mé dochvilnosti ptát se na určité věci včas se stalo, že píšu svůj první příspěvek až dnes, přestože u Robust jsem začala už v pondělí.

Pondělí
Ještě štěstí, že jsem si vzpomněla ráno se podívat pořádně do mapy, kde mají Robust ateliér. Jinak bych určitě mezi bloky na Praze 5 zabloudila v marné snaze najít ty správné dveře. Jakmile jsem vešla do dvora, objevila se přede mnou poměrně nová stavba. Tuto budovu společně sdílejí s Projektilem, přičemž pracují v menším ateliéru v přízemí. Tento týden jsem tu společně se Samem, ale kluci nás rozdělili a tak každý dělá na něčem jiném. Osobně jsem začala variantami bytu. Týden přede mnou totiž Mirka nějaké udělala a paní odpověděla mailem o představě dalších variant, a když jsem je začala kreslit, zjistila jsem, že je to jasně slepá cesta- ale klukům to bylo jasné už v mailu. Přesto jsem je vypracovávala ve sketchupu celé odpoledne, zatímco zbytek se šel podívat odpoledne na jeden pozemek k rodinnému domu.

Úterý
Pokračovala jsem na práci z minulého dne a před obědem z toho všeho stáhla nějaké jpegy...Zbytek odpoledne mě protáhli po stavbě.  Momentálně pracují na rekonstrukci zámku za Prahou, kde bude muzeum skla, apartmány, multifunkční místnost, restaurace,... no nemá smysl to ani všechno vypisovat. Ten den akorát přišli dělat elektrikáři slaboproud do druhého patra.


Středa
Dneska ráno dorazili klienti ohledně variant toho bytu a zatímco s nimi Ondřej vyjednával, já jsem klikala situaci zámku a srovnávala ji se zaměřením. Během doby oběda byli kluci "donuceni! vyzkoušet novou restauraci- osobně pro mě je tady cokoliv nové, tak co. Po hotovém dwg přišly na řadu koncepty zahrady. A jeden bych už měla rozpracovávat..

Žádné komentáře:

Okomentovat