středa 21. listopadu 2012

Tereza/HuťArchitekturyMartinaRajniše/středa-pátek/denpátý-osmý

Středeční den měl být poslední, ale nestalo se tomu tak. Dneska je pátek dopoledne, den poslední, takže v tomhle blogísku zahrnu všechny tři poslední dny.



Středa
To byla jedna velká katastrofa. Dostala jsem za úkol vytvořit tabulku na odhad nákladů objektu v Jeseníkách, na kterém jsem celou dobu pracovala. 1. se tam musel vypsat každej jeden malej prvek, kterej se tam nacházel, což jsem měla trochu problém kde jsou všechny styčníky a ocelový lana a kolik a tak. No, ale to by se ještě dalo. 2. nemám excel, jelikož ani word ani nic podobnýho nepoužívám, takže jsem si to otevřela v googlu drive, což by šlo, kdyby se posléze nezjistilo, že nejen že excel nemám, ale ani ho neumim používat (takovýto jak dáte tohle okýnko krát tohle okýnko je tohle okýnko). No, tak jsem si sedla k počítači kde je excel, načež se zjistilo, že matematika je moje slabá stránka, jak vždycky říkám, můj bratr na matfyzu mi tuhle část mozku sebral. Počítat kubický metry klád apod mi prostě nešlo.
Poté co jsem celý objekt nacenila asi o dva miliony dráž, tak jsem to vzdala a šla radši dělat něco jinýho.

Čtvrtek
Kluci si tady pročítali vaše blogy a rozhodli, že mě taky někam vezmou. Takže jsme jeli do Krče podívat se na stavbu školky. Bylo to velmi zajímavý, vysvětlili mi všechno, konzultovali jsme se stavitelema. Byla tam kosa jak na zámku, takže jsme se všichni potom dobelhali do Nerudovky, zapnuli topení, sundali si boty a dali si čaj. Načež jsme zjistili, že už je čas oběda, na který jsme byli domluveni s CollColl, takže jsme se zas rychle zvedli a šli do Sněmovní.

Po návratu jsme samozřejmě dál pracovali, dodělávala jsem výpis z katastru, zákres do katastrálky a nějaký další situace.


Pátek
Poslední den, ráno jsem šla s fakturou na poštu a potom vyexportovala všech svejch sedm finálních výkresů. Tímto to všechno končí. Bylo to skvělý, naučila jsem se tisíc věcí v Cadu, trochu v Excelu, jak funguje DURko, jak funguje kancelář, poznala jsem spoustu novej lidí, blogískovat, vařit kafe šéfum apod. Množstevně asi tak tolik co ve škole za  poslední rok. 

Jdeme k Malýmu Buddhovi na něco dobrýho k obědu a já pak jedu zpět na sever.  

Žádné komentáře:

Okomentovat