úterý 13. listopadu 2012

Zuzana/MANUA/01_02


P14_01
První den jsem viděla celé území jen na mapě. Bavila mě tušená rozmanitost. Panelové sídliště, parky, zahrádky, vilové čtvrti, bývalé vesnice, rybníky, obchodní centra, pole, lesy, železnice, cesty a mokřady.

Padlo mnoho zajímavých slov, dobrých myšlenek na první den spousty informací, které jsem se nesnažila jen poslouchat, ale vstřebat je až do morku kostí.

Jak se dívat na, tak velké uzemí? Jak chápat život v něm?

Po rozdělení území, vstřebávání vlastního zpracovávaného území následoval odchod.



P14_02
Den druhý začal nejhůře za poslední dobu, ale nálada se spravila po příjezdu do Kyjí. Lidi se usmívali. Vytiskli jsme si mapu a vyrazili jsme do terénu.

Měla jsem idylickou, romantickou představu o území, které jsme se rozhodli zpracovávat, ale ve skutečnosti tomu bylo jinak. Ta rozmanitost se zde stále promítá, ale je chaoticky rozprostřená a nepřístupná. Obklopilo mě obrovské zelené uzemí, které jsem neuměla pochopit, je tak přírodní a smutné, ale přitom přitahující a tajuplné. Neuměla jsem uchopit něco tak rozlehlého, ale myšlenky už se malinko utřepali. Dáme tomu  trochu spánku a uvidíme zítra.





























Jedna z přitažlivých cest.

Žádné komentáře:

Okomentovat