neděle 30. prosince 2012

alžběta H3t pátek


Domluvili jsme se už na sedmou hodinu ranní, protože práce bylo ažaž. Pro dnešek jsem dostala úkol čistě manuálni - opravit starou rybářskou káď. Čas nás tlačil, protože už v neděli musela stát na piazzetě u nové scény národního divadla funkční sauna i s ochlazovací vanou. proto jsem ji musela očistit od bordelu, obrousit a nalaminovat okraje. Štěpán mi tvrdil, že se mi to bude hodit až pojedu na vodu a praskne mi loď, tak jsem se do toho s radostí pustila. Hned na začátku se zjevil problém, laminovat se může pouze do 10 stupňů celsia v odvětrávané místnosti, avšak venku se teplota pohybovala okolo -10. Kluci mě tedy se skelnou tkaninou a epoxidovou pryskyřicí zavřeli do jejich dílny plné dřeva a horkých kamen, kde jsem se musela pohybovat extrémně opatrně, abych kvůli hořlavé pryskyřici neuhořela. Trochu jsem se nadýchala a hodně zapatlala, ale vana byla  okolo deváté večerní zalaminovaná a jak sem se později dozvěděla, tak i zatvrdla.




Vanu můžete spatřit na piazzetě až do 9. ledna a případně se v ní i ošplouchnout po použití sauny.







Na závěr bych chtěla poděkovat Jitce, Vítkovi a Štěpánovi za supr experience v realitě. H3T dělaji, co chtěji a nedělají, co nechtějí a to se mi líbí a očividně to jde dělat i v realitě. Díkys.

Žádné komentáře:

Okomentovat