sobota 5. ledna 2013

Klára - Archwerk 10. – 14. 12.

 
Po a Út

Pohyb po Praze, pro mě jakožto silného vidláka, nejdřív znamenal dost slušné peklo, stres, dezorientaci. Moje pochyby o uzavřeném tunelu metra a závratě chytající mě na eskalátorech (které na zdech nemají vertikální lajny u kachliček, ale kolmé na sklon schodiště – ble :D ) musely jít na týden bokem. Moje dezorientace se projevila i po příjezdu na Vltavské, kde Archwerk v obrovském „kachláku“ sídlí J. Po nápovědě po telefonu jsem trefila konečně správné schodiště v budově a pak už mě čekalo první přivítání od Martina v podobě navigace vylepené na vzduchotechnice (viz foto). Archwerk má kancelář ve skleněném boxu  a díky Divusu a hercům, kteří v budově sídlí taky dostává toto místo odpoledne a k večeru docela hlučnou, ale zajímavou atmosféru. V ateliéru mě přivítal Martin Kloda s Vojtou Hyblerem. Martin mě seznámil s projekty, které jsou v průběhu a Vojta se svojí diplomkou. V ateliéru byla přátelská atmosféra, ač jsem musela se svým odcházejícím hlasem působit všelijak. V bufetu o patro níž mívají výborné poctivé polívky k obědu. J V ateliéru v ten den proběhla schůzka Martina s investorem.
Dostala jsem od Martina zadané vytvořit vizualizaci znázorňující umístění konstrukce stěžní do krajiny Duchcova, pro čtvrteční konzultaci se starostou. Vyšla z toho fotomontáž, kterou jsem částečně dokončila ještě v úterý a připravila materiály (fotky a viz) pro tisk na čtvrteční schůzku v Duchcově. Mojím posledním zadáním práce bylo narýsovat v PC rozhlednu a vypracovala jsem k ní i 3D vizualizaci.



1 komentář: