neděle 9. prosince 2012

eduard/markéta bromová/den druhej

tenhle týden je prej rozlítanej... holky střídavě furt někam odcházej, kontrolujou stavby, randěj s investory, nadávaj na některý neschopný dodavatele a furt jsou v luftu, takový tý hezký práce moc prý není, hodně klikání, hodně papírování...
ještě jsem nepředstavil ateliér... maj to tu pěkný, asi na to nebylo moc peněz, soudě podle osb na podlaze... ale mě speciálně přijdou óesbéčka moc fajn, jako doma. spousty dobrejch detailů... klika na záchodě, toaleťák jim tam visí na lanku, stejně jako časopis a ručník v koupelně... přímo v kanclu kde se pracuje je podél jedné stěny kuchyň. na to, že se v ní nevaří je celkem velká, já viděl v akci jen část s rychlovarkou a dřezem:-)


dnes sme šli kousek dál na jídlo, někam za la fabricu do dvora, potkali sme nasadila jak se zrovna zvedal a my si s ním vyměnili místo. Markéta mi ukazovala, jak cestovali s manželem po islandu pod stanem. jejich svatební cesta (snad to není tajný). to mi přijde bezva, o hodně lepší, než nějaký bahamování...

Žádné komentáře:

Okomentovat