pátek 7. prosince 2012

Hanka//Mjölk// 3.+4.

Makám na modelu a nasávám atmosféru ateliéru.
Ve středu většinu dne sama, kluci jsou na cestě zpět z Orle. O to víc mě štve, že jsem nešla...Vrací se po obědě u pana Mjölka (otec H. Macháčka) - Každou středu tam chodí na oběd..." Je to náš světlý okamžik týdne na který se všichni těšíme".
Vypráví celkem nadšeně - ikdyž "spadl jsem po pás do řeky" a "snaha o prošlápnutí Lukášových bot" tak nevypadaly. No a hláška "příště narozeniny slavíme na diskotéce"....? Hmm, ale kdo mě zná, ví, že bych byla nadšená...A i jejich zážitky jsou sice ledové, ale radostné:-)
Já dostávám lehkou pochvalu za první viditelnou část modelu. Jsem ráda... snažím se aby se líbil a tlačí mě představa pátečního předání krabice s mašlí, ve které bude model...Lukáš sice připouští, že krabice být nemusí, když ji nestihnu, ale.... chci, ta myšlenka se mi líbí.
Co mi je ale vůbec nejvíc líto - nemůžu se pátečního předání zůčastnit, čeká mě pohřeb.

Stejně bych ale chtěla krabici s mašlí



 Den čtvrtý
Ráno: Makám....to stihnu
Poledne: Cože? Už je 12? Makám...snad to stihnu
13:00: Oběd v Huse...už přemýšlím do kolika hodin budu model dodělávat - 7?
17:00: To nemůžu stihnout
18:00: Model hotov - kompletace připravených kousků se vyplatila
19:00: Dodělávky... Chjo...Největší pakárna. Model už je hotový, ale dodělkávka detailů trvá nejdéle.Piplačka- jako třeba tajta knihovnička v měřítku 1:50...Na druhou stranu to byla moje věta -"když ona by tam ta knihovna měla být..."

 Mám ještě energii na krabičku??
Pouštím se do lepení krabičky...
20:00: Hotovo

A takhle vypadá výsledek

Jsem spokojená, asi jako ve škole na odevzdávkách když ti někdo pochválí pěkný model... Lukášovi se model také líbí: "Sadílkovi budou mít radost, děkujeme"
To mě těší nejvíc a momentálně je to pro mě ta nejhezčí realita. Klient bude mít radost...

Tak skončil čtvrtek a moje nereálná "realita".
Jsem za ní opravdu vděčná a tak díky Jitko za nápad, organizaci a díky Mjölk, že jste se přidali a jste tak přátelští.

A co jsem si odnesla?
Detailně jsem se seznámila s projektem
Ne všichni klienti jsou "vopruz", ale jsou to i ti báječní, co třebas napečou buchty
Novináře si musíte hýčkat, ikdyž mají hloupé otázky
Otevřte i plechovku s barvou, když je to potřeba
Nejdůležitější znalostí je řemeslo
Pokora snažit se vysvětlit, že béžový koberec do vašeho návrhu prostě nepatří...
Kafe? (nejčastější otázka a kofein z vašeho kafe mi bude opravdu chybět)
.
.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat