pátek 7. prosince 2012

eduard/markéta bromová/den první

s holkama jsem se viděl poprvé na seznamovacím večírku, byli první, s kterými jsem mluvil a na otázku co od toho očekávám jsem odpověděl něco ve smyslu že tuším, že budu klikat, ale že se těším na ateliérový život, společné obědy či párty. Holky na to řekli, že zrovna mají lednici plnou vína a zákusků, takže to vypadalo od začátku dobře :-)

první den jsem vyhledal za holešovickou tržnicí příslušnou ulici a dům, na zvonku bylo napsaný od ruky kapitálkama"ARCHITEKTKY". po zmáčknutí se ozvalo: "Musíš do jedenapůltýho patra... " vzpomněl jsem si na Pottera. Opravdu do jedenapůltýho jsem vystoupal a přivítaly mě holky z SMLXL. Markéta tam ještě nebyla, což bylo fajn, protože jsem šel pozdě a tedy na mě nemusela čekat.

Na oběd jsme šli na tržnici. Holky znali místo zapadlé od hlavní osy, kde číňani vaří ještě nepočeštěně.

Zadání úkolu jsem dostal moc fajn, kousek od Ústí je Brnná, kde mají dům, byt a obchod Markéty známí. Všechny první zakázky jsou známí, známí známých a až potom někdo další. Fakt pěkný zadání. Začal jsem vymýšlet, googlovat a seskupovat co jsem našel.

Žádné komentáře:

Okomentovat